snabba frågan


Nu var det ett tag sedan, så hög tid att ny kommer upp va? ☺ 



Det finns oändligt många kürer som har ridits en del tycker man om och en del tycker man mindre om! Men en av alla kürer som jag faktiskt tycker om är küren med Steffen Peters & Ravel. Tycker musiken är kanon i sambandet med vägarna och byte av musiken i küren. Men framför allt passar den ekipaget och här är det i alla fall inte bara en massa "svenska visor" om ni förstår vad jag menar. Detta är nog inte det bästa klippet som finns. Det jag ville ha haft med gick inte att bädda in då den koden var spärrad. Men ni kan kolla på den HÄR och det känns som att publiken i denna videon håller med. Tycker det var kanonkul och det verkade inte störa hästen att publiken satt och apploderade mitt i programet. Dessutom är det bättre ljud på den videon! ☺

Så dagens snabba fråga blir helt enkelt. Vilken är den favorit kür?




Kommentarer
Postat av: Emily - RYTTARDUON

Tycker också om denna küren! Gillar de lite nyare kürerna, som de som använder sig av ex. Lady gaga som musik eller Patrik Kittel & Scandics nya :)

Ogillar dessa "pråliga" klassiska stycken som ex. Adelinde har.. tycker det känns rätt fånigt och det blir ingen kraft i det hela!

2011-06-01 @ 17:03:43
URL: http://ryttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0