Glory sunday

Ohh what a day! Solen gör verkligen underverk! Tänk att kunna rida i bara en jacka i stället för väst, jacka och fleecejacka haha. Helt underbart.

Idag så började dagen med lite sovmorgon faktiskt, inte så värst länge, men ena ponnyn skulle iväg på tävling så bossen ordnade med morgon fodring etc. Så jag behövde bara börja dagen med att gå till kaffebryggaren.

Det har faktiskt varit en väldigt härlig söndag eller helg över lag. Nu börjar man äntligen känna lite hopp över att vintern ska ta slut.

 

Är så härligt att det INTE ser ut så här längre!!

Jag har som vanligt ridit och gjort stallet, ska snart ner igen efter ha tagit mig lite kaffe igen haha, ska gå ner och ha lite perselvård och sedan är det kvällsmockning och fodring, sedan är det kvällen för min del!

Hur har ni haft det idag?

Dagens bild....



Någon som är lite morgontrött och inte riktigt var sugen på att gå upp riktigt ännu.


Kommentarer
Postat av: Katrinne

Samma här! Våren är å väg! Sol och ljusare, jippie!!!!

2011-03-06 @ 21:22:42
URL: http://ryttare.blogspot.com
Postat av: Corinne

Aaaw! Pytteliten vill minsann ha sovmorgon!!! ;)

2011-03-07 @ 09:08:40
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Särskilt på min fantastiska rumpa! Haha.

2011-03-08 @ 09:54:15
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Bubber Monica

Va tusan ska du vara så morgonpigg för?.Jag har inte sovit färdigt.Kram.

2011-03-08 @ 19:25:35
Postat av: Bubber Monica

Kan du maila bilden till mig?Kram.

2011-03-12 @ 09:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0