Hej!

Hej på er vänner!

Hur är läget med er där ute? Här rullar det på som vanligt. Har haft lite snabb lunch nu och ska dra ner till stallet snart igen för att påbörja eftermiddagspasset. Annars händer det inte specielt mycket. Dagarna liknar varandra ganska mycket och jag längtar fortfarande tills sol, värme, görnt gräs och allt det där kommer fram. När folk kan ta sig ut hit och träna bland annat så det bara händer lite saker. Vägen ut hit är katastrof, rena isbanan överallt och med våra backar och vägar som vi har här är det iunte roande någonstans att ge sig ut med trailer och häst. Men mars månad är igång, även den månaden som man ändrar till sommartid och att det teoretiskt inte kan hålla på så här länge till!

Helgen var helt okej, blev att jag i alla fall kom in till Göteborg Horse Show under lördagen, där jag i efterhand bland annat fick veta att läsare hade sett mig strosa runt där i min hatt. Ni läsare har grymme minne, tycker inte jag har visat specielt många bilder på när jag ser civilicerad ut, men ni har allt koll. Träffade på Matilda och hennes kompis som hon hade med sig, vilket var väldigt skrattvänligt som vanligt. Det tråkiga är att jag inte fick ihop några bilder alls från lördagen mer än det inlägget jag mobilbloggade. Min telefon hade typ nada batteri. Men så kan det vara ibland. Men skönt att komma iväg en kväll och träffa lite folk i alla fall.



Jag vet inte om ni har sett att Patrik Kittel har bloggat under hela helgen från Scandinavium och skrivit om förberedelser med Scandic etc. Själv tycker jag det var bra läsning. Han har en väldigt sund syn på saker och ting vilket jag tyckte var läsvärt. Så har du inte läst den, finner du den HÄR.

Nu är det i alla fall dags för mig att dra ner till stallet. Jag ska försöka besvara lite kommentar och bland annat svara på en här i bloggen, så vi hörs i kväll vänner!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltid uppfattat honom lite otrevlig och nästan åt snobb-hållet, men jag måste säga att när jag läste det där så ändrade det min uppfattning helt! Verkar riktigt trevlig och ödmjuk! Roligt att han lyssnade på kommentarerna han fick och gick å köpte en hjälm måste jag säga ;)

2011-03-01 @ 14:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0