ATC

Höst nyheter från ANKY TECHNICAL CASUALS













Jag har flera plagg från ANKY och jag är verkligen supernöjd med plaggen. Bra kvalitet, passform och snygga. Men det lilla jag kunde hitta, detta är inte allt. Så var det inte mycket som jag fastnade vid. Stövlarna ropade lite på mig och
de blå ridbyxorna var det som jag tyckte såg lite roligare ut. Lite besviken faktiskt. ANKY brukar ha jättemycket roligt. Hoppas att den hela katalogen publiceras snart! Det som kan vara über tråkigt är att mycke av det som faktiskt är roligt oftast inte tas hem till sverige, lite tråkigt. Jag gillar ju sådant som inte alla andra har och som ser lite annorlunda ut mot allt annat. Det som skiljer sig lite från ANKYS kollektioner mot vad många andra märken är att ANKY vågar ha lite färg på sina plagg, både kul och i vissa fall migränframkallande. Men fortfarande ett PLUSS! 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det märks att jag har en bror som är tågnörd (lokförare) när jag direkt tänker Automatic Train Control när jag ser bokstäverna ATC.

2011-09-07 @ 16:40:33
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0