Fredag




Hej på er!! Kan tänka mig att vääääldigt många av er känner dig väldigt nöjda med att det Fredag idag? ☺

Det är ruskigt kallt idag, frös som en liten minigris när jag skulle morgonfodra, njuter inte kan jag säga. Men hey what did you expect haha!

Jag är faktiskt lite småstressad måste jag säga, ska iväg i eftermiddag och har lite saker som jag måste få gjort innan jag åker.

Men vi kör en dagens.

Dagens Kläder: Bruna rixbyxore från HORZE, svarta strumpor från unknown, polotröja från ANKY, skor Lacrosse.

Dagens Humör: Super bra!

Dagens Måste, men känns inte jättekul: Klippa en häst! Nu börjar det.... 

Dagens första tanke: Det är disigt ute!

Dagens Vill ha: En buttler eller betjänt som kan städa min lilla lya och bara fixa haha!

Dagens Önskan: Att jul och nyår skulle vara över sån det skulle vara dags för Scandinavium!!!!

Dagens WHAT: Att det var kallare än vad jag trodde.

Dagens Meddelande: Ett mail som jag fick som var superkul, ÄNTLIGEN.

Dagens smaklöst: Låten Mother Lover med balnd annat Justin Timberlake, som jag i vabliga fall gillar, men som sjönk till en låg nivå hos mig.

Dagens Letande: Efter ett par snygga uggs att ha till vintern.

Dagens Godis: Är inte där ännu, men det kommer nog :)

Dagens HAHAHAHA!: Onkel morras hus.....  fråga inte ens haha!

Dagens låt: Allt annat än Electropop i alla fall!
David Guetta -Feat Sia - TITANIUM.



Kanon ridlåt! =0)

Hoppas ni får en kanonstart på eran fredag, här är det bara till att skynda på nu!


Kommentarer
Postat av: Gaia

Hi from Italy =)

I love your pictures.

Please check all my equestrian jump news on my horseblog:

http://www.bloglovin.com/sv/blog/2264704/icona-dei-ronchi



and stay in touch also on facebook:

http://www.facebook.com/pages/IDR/133709530041269



hope to see you soon

2011-09-09 @ 10:15:19
URL: http://wwwww.iconadeironchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0