Gloves

Hittade ett par prisvärda ridhandskar som jag faktiskt tyckte såg sköna ut och som även s¨åg lite fräcka ut och inte bara enfärgade tråkiga. Ett par var väldigt lik eller kanske mer inspirerad av Kingslands handskar. Dock betydligt billigare. 

ABSOLUT 1

 

ABSOLUT 9




ABSOLUT 12 & ABSOLUT 14






Jag är ganska kräsen när det gäller ridhandskar och jag diggade faktiskt de flesta av dessa. Funderar skarpt på att testa någon av dessa. Som sagt inte alls dyra alla handskar är under 100 lappen, Helt klart värt att "testa-pengar" tycker jag! ☺

Vad tycker ni hiss eller diss?

Handskarna finns på www.hastprodukter.se



Kommentarer
Postat av: Maria Granberg

Jag gillar de lackade! har ett par från hööks faktiskt som är riktgit bra! fins i brun och svart!

2011-09-06 @ 11:00:13
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/
Postat av: Lamia - Hästblogg

Gillar HV Polos nya silvriga :)

2011-09-07 @ 00:22:58
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0