I throw my hand up in the air sometimes, saying ayo, Gotta blogga....

Solen skiner.......Med sin frånvaro! Känslan blir allt starkare om att det bara är till att vänja sig haha!

Hur lever livet för mina läsare idag då? Här är det bara bra. Tråkigt väder som vanligt och som verkar ha tagit över min blogg som något undermedvetet. Men trots det grå mörka vädret så känner jag mig glad! Ni vet när man bara känner att livet rullar på och allt går som det ska. Bäst att ta vara på det innan det är dags att gå i ide i femmånader tills vintern är över. Fast SNART är det faktiskt Scandinavium, LÄNGTAR. Nu sitter man och kollar in alla höst/vinterkollektioner, då kollar man in alla vår/sommar kollektioner, sooo wonderful. 

Jag har i alla fall hittat lite saker som jag verkligen skulle vilja ha i höst 



Bland annat denna jackan från Ralph Lauren, som ni säkert har märkt är jag lite knäsvag för Ralph Lauren, men denna jackan snackar med hela tiden... Ska allt ta och se om jag kan hitta den inne på NK. 

 

Dessa ridbyxorna från ANIMO. Tycker dom är grymmesnygga!! Ett stort plus är resåren istället för correborreband som jag brukar säga. Jag som har väldigt smala ben kan alltid dra dessa korreborrarna två varv och så blir det helt stickigt!



I år så kommer jag behöva ett par ridstövlar att rida i när det kommer bli 20minus, mina bruna har gett upp for all time. Men jag känner att jag inte har lust att lägga flera tusen på ett par vinterstövlar. Men hittade dessa på hööks när jag surfade runt. Både under 2000kr vilket känns helt rimligt. Men frågan är om dom är snygga? Jag gillar de svart mer än de bruna, men de bruna ser ganska sköna ut för det priset. SÅ tåls att testa dom i alla fall. Jag brukar alltid rida med raggisar under vintern, för mig fungerar det helt klart bäst. Någon som har testat eller sett någon av dessa stövlar? Dom kanske är rena skiten i kvaliten vad vet jag.... Men om någon vet något får ni gärna lämna en kommentar!! Utefrån bilden sett så skulle dom svarta passa med både ridbyxorna och RL jackan ;)


¨



Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag slog till och köpte de bruna stövlarna. Heeelt okey för det priset om du frågar mig:) Kul att du bloggar igen och Hitten ( numera Dino;)) hälsar :D

2011-09-08 @ 15:53:44
URL: http://ylvalarson.blogg.se/
Postat av: jenny

min syster har ett par bruna, supersnygga och hon tycker att dom är jättesköna - kvalitéten verkar ok, de har i alla fall inte gått sönder än :)

2011-09-09 @ 14:09:45
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0