Nähäää!



Detta har jag ju inte märkt eller så!! Nu har jag äntligen fått igång internet, telefonen lever på gränsen likaså bredbandet när det gäller mottagningen idag. Jisses vad det blåser. Igår fick jag brottas med ridhusportarna som var allt annat än lätta att stänga. Lilla jag på 58 kg skulle tvinga igen meterhöga portar i full storm... Peace of cake.... fast nä. Det är i alla fall superskönt att jag inte ens behöver gå ut för att komma till ridhuset när det är sådant här väder.



Skulle försöka fånga när träden låg ner, men vart inte så lätt tydligen...☺

Det var några som tyckte att det skulle vara ett roligt inlägg om hur jag putsar upp bling bling pannbanden så tänkte ta och skriva om det idag.... Kommer faktiskt inte ihåg om jag gjort det tidigare, Men ska se till att får ett inlägg om det! Låter bra va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0