JO, har märkt det!



Att SMHI utfärdat stormvarningar! Det blåser som fasen här. Kommer nog inte att sitta upp på någon unghäst idag när jag är totalt ensam på gården, blåsten rycker tag i gavlen på ridhuset så det låter som värsta åskan och portarna vibrerar! Känns helt okej. Han får nog skutta över lite bommar idag också och dom andra djuren blir det lite longering av. Känner att det inte finns någon anledning att utmana ödet när man är själv. Med tanke på alla olyckor som varit när ryttar har hittats i ridhuset etc.... Även om man har hästar som yrke så får man även vara lite smart ibland. Annars blir det lätt att "äh jag ska bara jogga runt en stund, vad kan hända?"

Men något annat som har gjort mig glad är era kommentarer faktiskt! Fick en idag som jag blev väldigt glad över måste jag säga!



Det är detta som gör att det är roligt att blogga! Att en videoblogg faktiskt hjälpte någon på traven!



Likadant en del av en kommentar som jag fick till inlägget Girls sport gör mig sååå glad! Att få respons på inlägg som man faktiskt lägger ner tid och lite enrgi på blir jag superglad av. Att i alla fall personen ovan gillar mina åsikter och reflektioner! Har fått många fler fina kommentarer och ville bara säg tack till er allihopa!! 
(kerstin: jag förskte svara dig i din blogg, men jag kunde inte komme in till din blogg!!!) 

Hoppas ni har det bra därute vänner och ta det lugnt i stormen, okej!  


Kommentarer
Postat av: Erika

alltid trevligt med fina kommentarer. :)

2011-02-05 @ 13:46:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Smart drag tror jag. Väldigt onödigt att utmana ödet mer än nödvändigt!

2011-02-05 @ 21:14:00
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0